Verslag 45+

Aalten, Vrijdag 14 oktober

Vandaag is onze tweede voetbal avond voor de 45+ bij AD’69 Voor deze wedstrijd mogen wij twee nieuwe spelers verwelkomen bij het team, Martijn Rougoor en Bart Oonk tevens hebben we nog een gast speler deze week namelijk Bart Stronks.

De eerste wedstrijd tegen Longa is net en wel begonnen als wissel Marko een bal weer terug in het veld wil brengen wat met zijn skills een makkie moet zijn totaal verkeer gaat en hij een extra poging hier voor nodig heeft.

Het spel gaat snel heen en weer wat voor beide kanten veel doelpogingen opleverd Maar helaas is daar dan toch het eerste doelpunt voor Longa. Dit luid meteen de eerste wissels in aan bredevoortse kant Bart Oonk word ingebracht wat voor hem na een pauze van een aantal jaar weer een vervolg is op zijn al lange voetbal carrière. Dat dit een gouden zet is blijkt wel na een aantal minuten waar een mooie aanval afgerond word door Bart. Deze actie was meteen het einde van de wedstrijd met als uitslag 1-1 .

De tweede wedstrijd was tegen AD

Omdat de leider er op gebrand was om deze wedstrijd te winnen werden er een paar tactische wijzigingen in het elftal aangebracht. Een mooie actie van John aan de linkerkant waarin hij helemaal in de knup raakte met de tegenstander was het eerste spannende moment van de wedstrijd. Na 9 minuten was daar dan eindelijk het verlossende doelpunt van de Martijn Piek na de vorige keer bijna geschiedenis te schrijven om de eerste wedstrijd van de 45+ het winnende doelpunt te maken deed hij het nu wel. Het waren hierna nog moeilijke minuten met zeer goede kansen voor AD om de gelijkmaker te maken. Gelukkig hiel Bredevoort stand en werd de wedstrijd gewonnen afgesloten 1-0

De derde wedstrijd was tegen HMC

Bredevoort begon sterk aan de wedstrijd na 2 minuten was er al een Var momentje was de bal over de lijn na een schot van Bart Stronks of niet de scheidsrechter besloot van niet omdat er niet uitbundig werd gejuicht door de spelers van Bredevoort. Na nog een aantal echt grote kansen voor Bredevoort was daar dan het doelpunt van Marko Sheridan in de 8 minut. Vanaf dat moment gaat het hard in de 10 minuten is er het doelpunt van Roy Ubbink en in de 11 minut van Arjan. Met een 3-0 voorsprong doen de heren het rustig aan en spelen ze de wedstrijd zakelijk uit. In de 17 minuten was er nog wel een opmerkelijke moment, Johan dacht nog even de bal over een speler van HMC te gooien maar in plaats van dat raakt hij de speler vol op zijn achterhoofd.

Einde wedstrijd 3-0 winst Bredevoort

Na het spelen van alle wedstrijden staat Bredevoort nu op de eerste plaats in de competitie.

Vrijdag 4 november speelt Bredevoort thuis op ’t Brook start eerste wedstrijd 19:15