Sinterklaas bezoek aan de F-pupillen

Zaterdagmiddag 2 december was het zover. Sinterklaas bracht een bezoek aan de F pupillen van Mec/Bredevoort. 34 kinderen zaten vol spanning klaar bij ‘Den Tappen’ in Miste.
Met luid gezang van ouders en kinderen werd de Sint met zijn. Pieten welkom geheten.
In het grote boek van Sinterklaas stond natuurlijk heel wat geschreven over de jongst, voetballende jeugd van de vereniging.
Tussendoor brachten de pieten de sfeer erin met een vrolijke dans en de pieten polonaise, ook Sinterklaas deed mee!

Als afsluiting ontving iedereen een persoonlijk en nuttig cadeau voor in de voetbaltas. Een voetbalschoenentasje bedrukt met naam gevuld met een douchegel.
Bedankt voor je komst en het mooie cadeau, Sinterklaas!

Tot volgend jaar!