Sinterklaaas F pupillen Mec-svBredevoort

Op zaterdagmiddag 3 december zaten alle F pupillen vol spanning te wachten op de komst van Sinterklaas. Na mooi gezang van de kids was het dan zover! Sinterklaas kwam met 6 pieten aan in de kantine van SV Bredevoort.

Sinterklaas las een mooie brief voor waarin stond dat F mini leider Jos Migchelbrink zijn grote wens was om zwarte piet te worden. Deze wens ging in vervulling. Onder toeziend oog van alle kinderen liet hij zien hoe hij het deed als Piet.

Er werden veel liedjes gezongen, gedanst, roeien op de grond en er werd van alles verteld over de talentjes van mec/bredevoort.

Natuurlijk waren er ook cadeautjes mee gekomen. Voor iedereen een mooie trui bedrukt met naam. Helaas was er door de Sint een klein foutje gemaakt met het uitdelen van de cadeaus maar hij heeft beloofd dat hij het aankomend weekend dubbel en dwars goed gaat maken!