Meddo JO19 1 – Mec/Bredevoort JO19 1 8 -1

Mec Bredevoort speelde een zeer matige wedstrijd en begon erg slecht. Toch wisten ze op een 0-1 voorsprong te komen door een klasse solo actie van Jimmy Dibbets. Maar al snel was de 1-1 van Meddo een feit, een logisch gevolg na alle kansen van Meddo. Uiteindelijk kwam de stand tot een 5-1 in de rust.

Meddo was veel in balbezit en creƫerde erg veel kansen. Na de rust kwam Mec/Bredevoort iets beter in de wedstrijd en kreeg een kans op de 5-2 maar dat mocht er niet wezen. Een paar kansen waren er wel in de 2e helft, maar Meddo stond zijn mannetje en besliste de wedstrijd op een 8-1 eindstand. <br
Mark lammers