Zonder scheids geen wedstrijd

Geachte leden, ouders, verzorgers,

Met nadruk willen we jullie wijzen op het belang van scheidsrechters voor voetbalwedstrijden, “zonder scheids geen wedstrijd”
SV Bredevoort werkt nauw samen met de scheidsrechtersfederatie Winterswijk e.o. om elke week weer alle wedstrijden te voorzien van (opgeleide) scheidsrechters, evenals alle collega-verenigingen dit
moeten doen.

Ook jij kunt hierin mee helpen door zelf ook de fluit te pakken en een wedstrijd(je) te leiden.
Om daarbij enige handvatten aan te reiken biedt SV Bredevoort jullie een scheidsrechterscursus aan, een zogenaamde BOS cursus.
Deze Basis Opleiding Scheidsrechter bestaat uit ca. 4 bijeenkomsten waarin de focus ligt op het verkopen van beslissingen, toepassen van de spelregels en positie kiezen.
De cursus wordt hoogstwaarschijnlijk gehouden bij FC Trias te Winterswijk op een doordeweekse avond (n.t.b.).

Waarom zou je scheidsrechter willen worden??

• Omdat de cursus wordt vergoed door SV Bredevoort
  • Omdat je spelregels van voetbal leert en/of uitbreidt
  • Omdat je er SV Bredevoort mee helpt
  • Omdat je er je eigen kind mee aan het voetballen houdt
  • Omdat je er mee in beweging bent en dus gezond bezig bent
  • Omdat je er een scheidsrechterstenue mee kunt krijgen zodra je daadwerkelijk voor onze vereniging wedstrijden gaat leiden

Kortom: genoeg redenen om je aan te melden voor de BOS-opleiding.

Mocht je interesse hebben dan kun je dit aangeven door deze mail te beantwoorden of contact op te nemen met ondergetekende.
Voor meer info kun je hier ook terecht.

Met vriendelijke groet,
SV Bredevoort