Wederom vernielingen bij sv Bredevoort

Helaas is er in het afgelopen weekend weer vandalisme bij sv Bredevoort gepleegd. Ditmaal is een vuur gesticht onder het verplaatsbare doel, waardoor het net grotendeels verbrand is.

Wederom een grote kostenpost voor onze vereniging. Als iemand iets gezien heeft, of een vermoeden heeft van de mogelijke daders, dan horen we dit graag!

Het is ons bekend dat er regelmatig groepen hangjongeren op Stadsbroek zitten en ook dat er afgelopen weekend een groep hangjongeren in de speeltuin achter Stadsbroek 1 heeft gezeten.

‹ Terug naar 'Nieuws'