Update nieuwe corona maatregelen

Beste leden en/of ouders van jeugdleden,

Zoals iedereen vanavond heeft kunnen zien en horen zijn er m.i.v. dinsdagavond 29 september 18:00 uur nieuwe maatregelen van kracht om het Corona-virus het hoofd te bieden.Dit houdt in dat er enkele maatregelen ook direct van invloed zijn op SV Bredevoort. Concreet houdt dit in:* Geen publiek meer bij wedstrijden, dus ook geen ouders meer. Het brengen van jonge kinderen mag tot op het sportpark, maar het betreden van de gebouwen en velden is enkel voor de voetballers, officials, en kaderleden.

* De kantine blijft gesloten, uiteraard zullen we kijken naar de mogelijkheden voor ontvangst van kader en officials maar hiervoor wachten we de nieuwe richtlijnen van de KNVB en RIVM af.

* De jaarvergadering die staat gepland voor komende vrijdag 2 oktober gaat niet door. We volgen de ontwikkelingen en kunnen hopelijk snel een nieuwe datum prikken.Uiteraard zijn we allemaal teleurgesteld, omdat we allemaal juist zo ons best deden, echter kunnen we niet anders dan de maatregelen te respecteren en op te volgen.

Zodra er meer nieuws is zullen we dat via deze zelfde manier kenbaar maken. Mochten er vragen zijn dan horen we die graag.

#blijfgezond

Met sportieve groet,