sv Bredevoort heeft een nieuwe website

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met onze nieuwe website. De vorige website draaide al 10 jaar (met dank aan Frontis) en was dus verouderd.
We hebben geprobeerd zoveel mogelijk te luisteren naar de ideeën die via de enquete een tijdje geleden zijn binnen gekomen. Ook is de website nu voor mobiel geschikt gemaakt.

Er is altijd ruimte voor verbetering en uitbreiding. We hebben zelf nog enkele ideeën voor uitbreiding, maar als je zelf ook opmerkingen of suggesties hebt, dan is dit natuurlijk van harte welkom.
Dit kan door bijvoorbeeld het contactformulier in te vullen.

‹ Terug naar 'Nieuws'