Snerttocht en Nieuwjaarsreceptie SV Bredevoort

Op zondag 6 januari werd de jaarlijkse Snerttocht georganiseerd door het B.A.C. met aansluitend de nieuwjaarsreceptie in de kantine. De regen gooide aanvankelijk nog wat roet in het eten, maar gaandeweg de ochtend werd het droog en konden de deelnemers genieten van een goed
georganiseerde tocht door Bredevoort, Miste en Corle. Na afloop genoten de ca. 70 deelnemers van een overheerlijke erwtensoep met worst, beschikbaar gesteld door Vakslager Eppink.

Na de prijsuitreiking was het woord aan voorzitter Gerbert Smit, hij sprak met trots uit voorzitter te mogen zijn van onze vereniging waarbij samenwerking, “ons-kent-ons” en “schouders eronder” kenmerkend zijn voor SV Bredevoort. Tevens konden de aanwezigen kennismaken met de nieuwe hoofdtrainer Ronald Heynen die m.i.v. komend seizoen de eerste selectie zal gaan trainen.

Tijdens deze middag is er door het bestuur ook weer de, inmiddels traditionele, verloting gehouden. Grote prijzen zoals sieraden, dinerbonnen, vleespakketten, cadeaubonnen, een schilderij, BBQworkshop, flessen wijn, een boodschappenpakket, enz. werden verloot. Het bestuur is alle sponsoren erg dankbaar. Door de opbrengst van deze verloting kan o.a. een nieuw pinautomaat worden bekostigd. Maar liefst 55 prijzen werden verloot aan onder de aanwezigen, waarbij ook de kinderen niet vergeten werden.  Het bestuur van SV Bredevoort wenst alle leden,  rijwilligers en sponsoren een sportief en bovenal gezond 2019 toe.

‹ Terug naar 'Nieuws'