Scheidsrechtersavond

Op maandagavond 16 april stond er in de kantine een scheidsrechtersavond op het programma. Middels een interactieve presentatie, gegeven door de Scheidsrechters-federatie uit Winterswijk werd de spelregelkennis van de scheidsrechters opgefrist. Tevens was het voor de jeugd van de O17 en O15 een leerzame avond om nader kennis te maken met de spelregels en was er de mogelijkheid om het verplichte spelregelbewijs te behalen. Al met al was het een leerzame avond en zijn er een aantal jonge leden enthousiast geworden om de scheidsrechterscursus te gaan volgen welke binnenkort gaat starten. Heb je ook interesse om scheidsrechter te worden en hiervoor een door de vereniging betaalde cursus te volgen? Neem dan contact op met Ruben Anvelink: 06 10 62 25 54.

‹ Terug naar 'Nieuws'