Ronald Heynen stopt bij SV Bredevoort

Aan het einde van dit seizoen zal hoofdtrainer Ronald Heynen SV Bredevoort verlaten. Na 5 seizoenen met heel plezier werkzaam te zijn geweest in Bredevoort kiezen zowel de trainer als het bestuur ervoor dat het goed is om weer open te staan voor nieuwe avonturen. “Ik heb het enorm naar mijn zin in Bredevoort. De club en spelersgroep zijn erg betrokken en ik heb altijd fijn in Bredevoort” aldus Ronald. Het bestuur van SV Bredevoort vult aan “Ronald is een erg graag geziene man op en rondom onze sportvelden. De betrokkenheid en gedrevenheid kenmerken hem. Hij kijkt niet alleen naar zijn eigen team maar geeft ook de jeugd zijn aandacht.”

‹ Terug naar 'Nieuws'