Ronald Heynen gaat door als hoofdtrainer van SV Bredevoort

SV Bredevoort heeft wederom de optie in het contract van trainer Ronald Heynen gelicht waardoor de trainer nu tot medio 2022 vastligt bij SV Bredevoort met een optie voor een 4e seizoen. De trainer uit Lichtenvoorde is nu bezig aan zijn tweede seizoen als hoofdtrainer.

Zowel als SV Bredevoort als Ronald Heynen zijn erg tevreden over de samenwerking en gaan daarom graag voor een langere periode de samenwerking aan. “Ik heb bij Bredevoort nog geen heel seizoen kunnen laten zien wat we kunnen bereiken met het team en dat zou ik echt wel heel graag willen laten zien. Ik denk namelijk dat er nog veel te behalen is in Bredevoort en wil ook laten zien dat we kunnen meedoen om promotie. Tevens wil ik me heel erg graag inzetten bij de jeugdafdeling door middel van het geven van tips&tricks aan het kader” aldus de trainer.

Door de corona-crisis is het maar afwachten hoe het vervolg er uit zal gaan zien, maar het bestuur en de spelersgroep is erg content over het verlengen van het contract met Ronald Heynen. Bredevoort speelt momenteel in de 5e klasse.

‹ Terug naar 'Nieuws'