LEUKE FIETSTOCHT BIJ S.V. BREDEVOORT!

Op Koningsdag, 27 april a.s., wordt er weer een leuke fietstocht georganiseerd. Deze fietstocht is voor jong en oud en een prachtige start van Koningsdag. We beginnen met een gratis bakje koffie (of thee) en gaan dan lekker een rondje fietsen. De tocht is ongeveer 27 kilometer lang.

Onderweg krijgt u een aantal opdrachten en er zijn 2 pauzeplekken om even bij te komen. Natuurlijk zorgen wij voor de koffie e.d.. Na afloop is de prijsuitreiking en kunnen we gezellig na-borrelen. Start en finish zijn natuurlijk bij de kantine van s.v. Bredevoort.

De kosten zijn € 3,00 p.p., kinderen € 1,00 (incl. koffie en thee).

We gaan beginnen na de kanonschoten bij de Kleine Gracht dus tussen 10 en 11 uur.

Graag tot dan en alvast veel plezier!

Bestuur s.v. Bredevoort

‹ Terug naar 'Nieuws'