Klusmiddag

Voor volgende week zaterdag (22 augustus) staat de inmiddels traditionele klusmiddag op het programma. Dit wordt elk jaar door de seniorenteams incl. het damesteam uitgevoerd i.s.m. de “vut-klussers” en bestuur.
Ook voor deze zaterdag hebben we weer enkele klussen op de planning staan, zoals het borden wassen, wassen van de dug-outs, de plas onkruid vrij maken, enz, enz.
We zullen starten om 13 uur t/m ca. 16 uur. Hierna sluiten we af met een hapje en een drankje.

Om één en ander gestructureerd te laten verlopen hebben we per team klussen bedacht, deze krijgen jullie zaterdag te horen. Dus laat je teamgenoten niet zitten en wees er zaterdag.

Naast de seniorenteams kunnen uiteraard ook andere leden aansluiten die de vereniging een warm hart toedragen. We zien graag zoveel mogelijk ‘handjes’ om te helpen zodat de werkzaamheden makkelijker uitgevoerd kunnen worden.

We zien jou graag op zaterdag 22 augustus om 13 uur.

‹ Terug naar 'Nieuws'