Kampioenschap en receptie voor O17-1!

Zaterdag 30 november is de O17-1 een wedstrijd voor het einde van de najaarscompetitie kampioen geworden van de 3de klasse. Door een 2-0 overwinning tegen directe concurrent FC Dinxperlo werd vorige week een belangrijke stap gezet. In de uitwedstrijd bij nummer laatst HMC’17 kon het karwei afgemaakt. En dat deed de O17-1: in Harreveld werd met maar liefst 0-11 gewonnen. Al vroeg in de wedstrijd was duidelijk dat het feest de jongens en begeleiding niet meer kon ontgaan. Na het laatste fluitsignaal ging de confetti de lucht in, kwamen de kampioenshirts vanuit de ouders uit de tas en kreeg het team namens beide verenigingen de kampioensbeker overhandigd.

Om de jongens en de begeleiding met deze knappe prestatie te feliciteren wordt er a.s. zaterdag 7 december een receptie georganiseerd. Na de thuiswedstrijd tegen Halle O17-1 is eenieder om 16.15uur uitgenodigd in de kantine op sportpark ’t Broock in Bredevoort.

‹ Terug naar 'Nieuws'