Jubilarissen sv Bredevoort

Tijdens de jaarvergadering van begin oktober werden ook dit jaar weer diverse jubilarissen gehuldigd.

Ons erelid Wim Boom werd gehuldigd voor zijn 50 jarig lidmaatschap. Wim was lange tijd voorzitter en op talloze manieren (nog steeds) betrokken bij de vereniging.

Er waren dit jaar twee leden die 40 jaar lid zijn, namelijk Rolf Rots en Gerbert Smit. Rolf speelde lang in het eerste elftal en was ook actief als jeugdleider. Onze huidige voorzitter Gerbert Smit had een boekwerk aan leuke anekdotes over zichzelf verzameld, maar bespaarde de aanwezigen op de jaarvergadering deze preek. Wel benoemde hij nogmaals het belang van vrijwilligerswerk. Als je iets kan terugdoen voor de vereniging doe dat dan ook.

Tenslotte waren er drie leden die 25 jaar lid waren, namelijk Rinaldo Blekkink, Tim Weevers en Theun Temming. Rinaldo was jarenlang speler van het eerste elftal, speelt nu in “ut Dadde” en was tot vorig jaar actief als jeugdleider. Tim speelt (als hij fit is) in het eerste elftal en is trainer van onze B jeugd. Theun begon zijn carriere als keeper, maar is tegenwoordig verdediger in het tweede elftal.

‹ Terug naar 'Nieuws'