Jeugdtrainers en leiders gezocht voor het nieuwe seizoen

Voor enkele teams is de TC nog op zoek naar zowel jeugdtrainers als begeleidend kader voor het nieuwe seizoen. De TC kan je begeleiden indien je hulp nodig hebt bij o.a. oefenstof. Daarnaast is het mogelijk om op kosten van de SJO een trainerscursus te volgen. Heb je niet zoveel affiniteit met voetbal maar wil je wel graag wat doen bij een team, dan ben je ook zeker welkom! Als leider kun je veel rondom het team regelen zodat alles soepel verloopt. Voor vragen of reacties kunnen jullie terecht bij de leden van de TC: Hans Lobeek, Herbert Oonk, Mirjam Schreurs, Roy Berenschot, Ronald van der Plaats en Michiel Rave.

‹ Terug naar 'Nieuws'