Startdag SJO MEC/Bredevoort gaat niet door

De startdag voor de pupillen tot en met O13 gaat a.s. zaterdag NIET door. Aanvankelijk zou de startdag plaatsvinden in Miste, door een sterfgeval bleek dit echter niet mogelijk. Na overleg is besloten dat dit, i.v.m. meerdere activiteiten, in Bredevoort niet gaat lukken. Dit o.a. vanwege de veldbezetting. Een aantal afzonderlijke teams zullen wel gaan trainen, indien dit het geval is wordt dit gecommuniceerd door de betreffende trainer.

Dit betekent dat vanaf maandag het reguliere trainingsschema in werking zal treden. Deze is als bijlage toegevoegd.

Indeling jeugd en trainingsschema:

Jeugd indeling 1718 16-8

‹ Terug naar 'Nieuws'