Het nieuwe frisse Dames 25+ team stelt zich voor..

Bijna een jaar geleden schudden een stel hele jonge 25+ meiden op de parkeerplaats van kinderdagverblijf Spelendwijs (naast Spar Wubbels een van de sponsoren) elkaar de hand.
Niet wetende we ons voorstelden aan een stagiair, een moeder of toch het nieuwe teamgenootje van het 7 tegen 7 team. Je begrijpt; Velen van ons kenden elkaar niet. We hebben wel een paar overeenkomsten, we vinden het leuk om te voetballen maar niet meer ieder weekend en zijn net iets boven de 25 jaar.

Na het voorstellen gingen we op weg naar onze eerste club, waar we die avond 4 wedstrijden van 20 minuten mochten spelen.
Een drietal leuke en enthousiaste coaches moeten het bij elkaar geraapte zooitje in het gareel houden.
En hoe; niet wetende of het nou Christel of toch Cindy is, werd er een opstelling gemaakt, die nog goed bleek te werken ook. Het voetballen was leuk, maar de sfeer nog zoveel beter, er werd flink met en om elkaar gelachen.

Nu, bijna een jaar later, zijn we fris en fruitig en voor een paar dorre takken maar op een strak groene grasmat (incompleet, een topspeelster en de mascotte ontbreken) op de gevoelige plaat vastgelegd. Dit stralende gezelschap is het 7 tegen 7 dames team van MEC/Bredevoort. Dit team is een reden om op een paar vrijdagavonden met elkaar te voetballen om vervolgens een drankje (paar meer) te doen in de kantine. Dit team speelt op een afgelaste avond een cadeauspel met uiteenlopende en verrassende cadeaus. Ze gaan met elkaar ‘Prison island’ aan en eten na afloop bij de Schoppe onder het genot van een (alweer) drankje.

Mochten de vrijdagavonden met je man, vrouw of kinderen net iets te lang duren; we spelen regelmatig en bij verschillende clubs de sterren van de hemel, kom ons maar eens bewonderen!

‹ Terug naar 'Nieuws'