Gezocht Vutklussers

Onze Vutklussers zijn iedere maandagochtend actief op ons complex om kleine klussen op te pakken. Dat betreft onder andere klein technisch onderhoud, snoeiwerk en schoonmaakwerken.

Ontzettend belangrijke werkzaamheden die we zeker niet mogen onderschatten en waar we heel blij mee zijn. Deze enthousiaste groep mensen kan altijd extra hulp gebruiken. Ben je geïnteresseerd? Kom dan eens kijken op een maandagochtend, of informeer bij Jurrit Jetten of een van de bestuursleden.

‹ Terug naar 'Nieuws'