Gezocht: Schoonmaakhulp(en) voor de kleedkamers

Voor de wekelijkse schoonmaakwerkzaamheden van de kleedkamers en spelersgang zijn we m.i.v. augustus 2017 dringend op zoek naar 1 of meerdere personen die mee willen draaien in de schoonmaakploeg. Een behoorlijk aantal kleedkamers moeten 2x per week worden schoongemaakt.

Er wordt 2x per week schoongemaakt: op zaterdagmiddag na afloop van de thuiswedstrijden en op maandagochtend. Op de maandagochtend zijn ook de klus-vutters aanwezig. Maar de tijden zijn in overleg ook anders in te delen. De werkzaamheden zijn: De kleedkamers, spelersgangs en spelerstoiletten schoonmaken. De tijdsinvestering is ongeveer 4 tot 5 uur per week.

Vele handen maken licht werk en houden de werkzaamheden ook gezellig.

Wil jij iets doen voor onze club en heb je tijd op bovengenoemde tijden, meld je dan aan bij het bestuur.

‹ Terug naar 'Nieuws'