Dringend gezocht: Lijnentrekker(s) m/v

Sv Bredevoort is met onmiddellijke ingang op zoek naar een lijnentrekker. De lijnen op onze twee wedstrijdvelden dienen (in aanloop naar) ieder speelweekend ververst te worden met de belijningsverf, met behulp van het bijbehorende karretje. Bij voorkeur dient dit op de vrijdag of zaterdagmorgen (voor 10.00uur) te gebeuren. De totale tijd per weekend is om en nabij de 1.5uur.

Eventueel kan er ook een pool worden samen gesteld, waardoor de frequentie lager ligt.Verdere afspraken zijn te maken in overleg met het bestuur.

Aanmelden of vragen kan via Dave Blekkink (06-47144023) of via secretaris@svbredevoort.nl.

‹ Terug naar 'Nieuws'