Conceptindeling jeugd nieuwe seizoen

Bij deze de conceptindeling voor het nieuwe seizoen. Zoals jullie zien zijn de aantallen in een aantal leeftijdscategorieën krap. Onder andere bij de O19, O17, O15-meiden, maar ook bij de pupillen zijn extra leden zeer welkom zodat er voldoende voetballers en -sters zijn om na de zomer het nieuwe seizoen te starten. Voor vragen of reacties kunnen jullie terecht bij de leden van de TC: Hans Lobeek, Herbert Oonk, Mirjam Schreurs, Roy Berenschot, Ronald van der Plaats en Michiel Rave.

Klik hier voor het overzicht.

‹ Terug naar 'Nieuws'