Vrijwilligersmiddag en avond

Op vrijdag 17 augustus is er weer onze jaarlijkse vrijwilligersmiddag en avond. Deze middag en avond is bedoeld voor iedereen die afgelopen seizoen vrijwilligerswerk heeft gedaan voor sv Bredevoort. Jullie zijn van harte welkom samen met jullie partner vanaf 16:00.

Vanaf 17:00 uur staat er een goedverzorgde BBQ voor jullie klaar, met hulp vanHan Eppink Vakslager. Tevens is er uiteraard weer een leuke activiteit en kunnen we na afloop een borrel drinken op afgelopen en aankomend seizoen.