Snerttocht

Hallo allemaal!

Aanstaande zondag 7 januari is weer de traditionele snerttocht van SV Bredevoort. Een mooie ochtendwandeling gevuld met verschillende spellen met aansluitend de nieuwjaarsreceptie in de kantine. Opgeven kan ‘s ochtends in de kantine vanaf ongeveer 10.00, vanaf 10.30 zal er gelopen worden in zelf samengestelde groepen.

De snerttocht is voor iedereen, dus ook niet-leden zijn van harte welkom. We vragen voor deelname een kleine vergoeding: volwassenen €5, kinderen tot 16 jaar €2,50. Daarvoor krijg je een met zeer gevarieerde wandeltocht, een lekkere kop snert bij terugkomst in de kantine en een gezellige middag in de kantine waar dan ook nog een grote verloting gehouden zal worden.

Wij kijken er al naar uit, hopelijk zien we jullie allemaal op 7 januari!