Fietstocht

Op Koningsdag, donderdag 27 april a.s., wordt er weer een leuke fietspuzzeltocht
georganiseerd door Sportvereniging Bredevoort. Deze fietstocht is voor jong en oud en een
prachtige start van Koningsdag. We beginnen met een gratis bakje koffie (of thee) en gaan
dan lekker een rondje fietsen. De tocht is ongeveer 27 kilometer lang.
Onderweg krijgt u een aantal opdrachten en er zijn 2 pauzeplekken om even bij te komen.
Na afloop is de prijsuitreiking en kunnen we gezellig na-borrelen. Start en finish zijn
natuurlijk bij de kantine van s.v. Bredevoort, Kruittorenstraat 10B te Bredevoort.
De kosten zijn € 4,00 p.p., kinderen € 1,00 (incl. koffie en thee).
We gaan beginnen na de kanonschoten bij de Kleine Gracht dus tussen 10:30 en 11:30 uur.
Graag tot dan en alvast veel plezier!

Bestuur s.v. Bredevoort