Afsluiting seizoen 2017-2018 op 3 juni 2018

Geacht lid van SV Bredevoort en/of SJO MEC/Bredevoort,

Afgelopen jaren was u van ons gewend dat het seizoen bij SV Bredevoort wordt d.m.v. het Alt Schaart Toernooi en/of de familiedag voor de jeugd. Daar is i.v.m. de wijzigingen in de competitieopzet verandering in gekomen.

Het speelschema, welke door de KNVB is vastgesteld, loopt vanaf dit seizoen door tot in juni. En aangezien we meestal het 2e weekend van juni in Bredevoort het volksfeest vieren zitten we planningtechnisch met een probleem voor het houden van bovengenoemde activiteiten. Daarom hebben we besloten om dit seizoen af te sluiten op 3 juni a.s.

Dit willen we graag met alle leden, vrijwilligers, betrokkenen en supporters doen op deze middag vanaf 13.00 uur in of rondom de kantine van SV Bredevoort, waarvoor we u langs deze weg uitnodigen.

Het programma van deze middag zal er als volgt uit zien:

13.00 uur Inloop
14.00 uur Toespraak bestuur
14.30 uur BBQ met vlees van Slagerij Eppink

We willen u er op wijzen de consumpties deze middag door u zelf betaald dienen te worden, conform het reguliere tarief.

Voor de BBQ vragen we u een kleine bijdrage van € 5,- p.p. en € 2,50 voor kinderen t/m 14 jaar.

Om een kleine indruk te krijgen hoeveel mensen deze middag aanwezig zullen zijn, zien we uw inschrijving graag tegemoet op prikbord in de gang van de kantine.

We verheugen ons op uw komst

Met een vriendelijke groet, namens het bestuur,

Dave Blekkink (secretaris)