Rabobank clubsupport

Ook dit jaar doet SV Bredevoort mee met de Rabobank Club Support actie die loopt van 2 tot en met 24 september a.s.. Met deze actie kunnen we als vereniging een geldbedrag ontvangen. Dit jaar willen het bedrag gaan inzetten voor de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen voor de jeugd.

Wanneer je lid bent van de Rabobank kan je deelnemen door je stem uit te brengen op clubs en verenigingen in de buurt. SV Bredevoort is te vinden onder de Rabobank regio Noord- en Oost-Achterhoek en staat genoemd onder “Voetbalvereniging SV Bredevoort”.

je stem kan je uitbrengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren (een stemcode is niet nodig).

Stemmen jullie ook op SV Bredevoort?

Medio oktober wordt de uitslag bekend gemaakt.

Meer informatie over deze actie is te vinden op de website van de Rabobank: Rabo ClubSupport – Rabobank <https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport>

‹ Terug naar 'Nieuws'